Objavte náš Dreams test, na neuveriteľnú cestu do krajiny snov

Recenzia Dreams PS4

Zatiaľ čo priemysel videohier je kritizovaný za to, že sa posunul smerom k väčšine podobných hier, s tradičnými športovými hrami, hrami otvoreného sveta, strelcami, obviňujúcimi nedostatok obnovy, inovácií a riskovania , Na konci roka sa Hideo Kojima podarilo rozbiť kódy jeho smrteľným strmením, hoci hra nebola určená pre všetkých hráčov. Od svojho vzniku Molekula médií naďalej ponúka rôzne tvorivé hry vo veľmi odlišnom vesmíre. Po LittleBigPlanet a Tearaway sa anglické štúdio vracia s novou licenciou: Dreams.

Od dnešného dňa E3 2015, hra prešla dlhým vývojom, ktorý nie je vždy jednoduchý. K dispozícii v skorom prístupe od jari 2019, Dreams sa chystá do konečnej verzie dostať v piatok. Lis na citróny mal možnosť ísť do sveta snov, aby zistil, či je dlhé čakanie na naše nádeje!

Je čas snívať

Aj keď nežijeme v ľahkých dňoch, je najvyšší čas snívať a snívať o odchode do čarovného, ​​rozprávkového, roztomilého originálneho sveta. A to je to, čo vám Dreams ponúka. Spoločnosť Media Molecule (vývojári) túto hru považuje za novú sociálnu sieť. Namiesto toho, aby ste zdieľali svoj život, svoje každodenné činnosti a svoj vkus Facebook, Twitter alebo iné, budete zdieľať svoje sny, svoje výtvory. Sny preberajú systém LittleBigPlanet, kde obsah hry budú generovať samotní hráči.

Sny tiež ponúkajú iba dva herné módy, prvým bude preto vytvorenie snov. Toto je režim stvorenia, ktorý oživí vaše sny. Sny vám ponúkajú vytváranie hier, animačných sekvencií, krátkych filmov a dokonca aj audiovizuálnych diel. Kreatívny systém je mimoriadne pokročilý a bude zameraný najmä na tvorivých nadšencov a tých, ktorí majú veľa trpezlivosti. Ale po zvládnutí vám umožní skutočne vytvoriť nespočetné množstvo zážitkov.

Druhým herným režimom je cestovanie snov. Ten je hernou časťou Dreams. Na tomto mieste budete môcť objaviť príbehový režim hry, ale aj výtvory iných hráčov. A niektoré výtvory sú naozaj úžasné!

Za týmto účelom vás bude sprevádzať Follet. Toto je malá entita, ktorá vás bude všade sprevádzať obrázkom malého Sackboya v LittleBigPlanet. Zvláštnosťou Follet je to, že ho budete môcť ovládať iba detekciou pohybu joysticku (alebo PS Move). A je celkom pôsobivé vidieť, aké presné a správne zvládnuté to je! Rovnako ako v prípade konzoly PlayStation VR je možné vystrediť Follet do stredu obrazovky jednoduchým stlačením tlačidla voľby.

Sen o umení

Screenshot Sny

Presse-citron.net

Hlavným príbehovým režimom snov je preto Le Rve dArt. Dejiny umenia, roztržitý kontrabasista, chorý v pohode a vo svojom živote. Budeme žiť jednu noc jeho života, v jeho snoch, ktoré zmiešajú jeho súčasný život a spomienky, obavy a predstavivosť jeho detstva. Dozvieme sa, že umenie je v úplnom rozpore so svojimi priateľmi, ktorí sú tiež členmi jeho skupiny, najmä s mladou ženou menom Laila, s ktorou sa zamiloval. Dievča, s ktorým strávil väčšinu svojho života, vrátane detstva.

Rozprávkový oblúk Le Rve dArt je rozdelený do troch častí. Rovnako ako všetky sny, niekedy neexistuje logika, preto je každá časť veľmi odlišná a ponúka iný umelecký smer. Prvá časť je spojená s jeho súčasným životom a jeho konfliktom s jeho jazzovou skupinou. Druhá časť sa týka jeho detstva s hračkami Frances a Foxy le Borgne, ktoré sú vypchatými zvieratami, ktoré zdieľal s Lailou. Nakoniec sa tretia časť týka aj jeho detstva, ale tentoraz s dvoma robotmi, ktorí boli tiež hračkami, ktoré zdieľal s Lailou.

Screen Frances & Foxy

Lis na citróny – Frances & Foxy le Borgne

Hlavnou myšlienkou tohto príbehového módu je zmieriť umenie so sebou, aby sa ocitol a mohol sa zmieriť so svojimi priateľmi, ale tiež prekonať svoje obavy. Okrem toho bude jeho strach predstavovať Pic-pic, zlého havrana a jeho sebavedomie bude predstavovať Lancewing, drak, ktorého na voľnej nohe prijíma Pic-pic a ktorý bude musieť byť prepustený počas dobrodružstva!

Režim príbehu snov je skutočne luxusný. Od umeleckého smerovania, cez zvukový dizajn po atmosféru. Absolvovanie samozrejme hrou, ktorá využije všetky možnosti hry! Niekoľko obáv, ktoré je možné zdôrazniť, sú obavy z kamery. Ten nie je vždy príliš praktický, najmä predvídať skoky vo fázach platformy. Rovnako ako veľmi krátka životnosť. Počítajte maximálne dve až tri hodiny hier, aby ste skončili. Koniec koncov, skutočný záujem Dreams nie je v skutočnosti v jeho príbehovom režime, ale v jeho zdieľaní!

Crash Bandicoot, Mario, Zelda a ďalšie v jednej hre!

Crash Bandicoot Dreams

Presse-citron.net

Úroveň Crash Bandicoot v Egypte do značnej miery inšpirovaná úrovňou Crash Bandicoot 3 Pokrútené až do prvej úrovne Tomb Raider v snehu, cez Mario 64, The Legend of Zelda A Link to the Past, alebo dokonca Sonic, mnoho hier bolo prerobených komunitou Dreams a sú teraz k dispozícii zadarmo! Hra ponúka obrovský a takmer nekonečný život. Hra bude spustená po celom svete 14. februára, ale vďaka prístupu, ktorý máme k dispozícii, už máme veľa výtvorov, z ktorých niektoré sú naozaj šialené!

V nasledujúcich týždňoch, mesiacoch a rokoch by sa to malo stať v celých húfoch vďaka novým kreatívnym malým géniusom, ktorí sa pripoja k dobrodružstvu. To je naozaj miesto, kde leží celý názov titulu Molekula médií.

Screen Star Wars

Presse-citron.net

Môj názor na Dreams

S Dreams predstavuje Media Molecule svoj veľký návrat do svojho kreatívneho vesmíru, ktorý si v roku 2007 pomenoval LittleBigPlanet. Sny kladú základy, je teraz komunitou, ktorá sa vytvára vďaka dobrodružstvám hry prostredníctvom ich tvorby. Oživte svoje sny. Hra ponúka vznešený vesmír, či už svojím umeleckým zameraním, svojimi možnosťami, atmosférou. Ale tiež dokonale zvládnutým zvukovým dizajnom. Režim príbehu je veľmi krátky, ale kvalitný, čo vás pozýva na pútavú hudobnú cestu. Príbeh hudobníka v núdzi, ktorému kruto chýba sebadôvera, ktorá je rozprávaná úžasným spôsobom prostredníctvom dojímavého hudobného príbehu. Ľutujeme nedostatok problémov, pretože je prakticky nemožné dosiahnuť Game Over. Budeme tiež ľutovať absenciu kompatibility VR, ktorá by mala prísť v nasledujúcich týždňoch. V opačnom prípade je snom skutočne malý dotyk čerstvosti tohto začiatku roku 2020, ktorý mnohých ľudí zvádza.

Dreams

39.99

8,5