The Dark Pictures: Recenzia Man of Medan – ten pocit …

Anológia: veľmi dobrý nápad. Keď svet Netflixu otriasal filmovým a televíznym priemyslom a Black Mirror priniesol nezávislé príbehy späť do centra pozornosti, prečo vývojári hry nerobili to isté? Rozprávkový príbeh o veľkosti uhryznutia dodaného včas? Registrácia A kto lepšie plní tento sľub ako hra Supermassive, nezabudnuteľný a často krásny tvorca až do úsvitu?

Prvá z trilógie hororových príbehov je Zatiaľ čo mužiVyriešené na základe skutočného tajomstva stratenej lode druhej svetovej vojny spolu so všetkými jej posádkami. Rýchly posun do dnešného dňa: skupina dvadsaťročných, ktorí sa rozhodli uspieť nájdením opustených lodí, ale dostanú viac, ako vyjednali, keď rýchlo narazili na skupinu pirátov, ktorí mali rovnaký nápad.

Hore Kým vnútorné výkriky zúfalstva a úzke preplnené haly vám pomôžu prechádzať medzi najdôležitejšími časťami lode. Pohybovanie je pomalé (neexistuje iná alternatíva k jazde) a zväčša pohybujete baterkou, aby ste našli stopy, ktoré sa objavia na obrazovke. Profetin je prevzatý z Till Dawn a dá vám krátky pohľad na nehodu, ktorá čaká na zlý ťah, zatiaľ čo „kurátor“ filozofuje, aby naznačil veľké zlomy v histórii, keď sa pozerá do diaľky, ako laboratórna technika, ktorá ovláda myši v klietke. Hra je navrhnutá tak, že neexistuje spôsob, ako zlyhať, dokonca ani stratené stopy a vaše úsilie prostredníctvom akcie, ale nie tie veľmi žiaduce.

Obrázky Dark Man Of Medan

Na druhej strane, naozaj chcete zachrániť svätyňu v jadre tohto príbehu? Brothers Brad a Alex; Alexova priateľka, Julia; a Juliain brat Conrad loví Medana pod dohľadom kapitána Flissa, ale bude mať problémy s jeho starostlivosťou. Ovládate každú postavu a rozhodujete sa, ako reagovať na konverzáciu pomocou jedného z troch dialógov (bez toho, aby ste nič hovorili alebo sa otočili dvoma rôznymi smermi). Charakteristické črty osobnosti sa pri prijímaní tohto rozhodnutia menia, ovplyvňujú vzťahy, budúce rozhodnutia a nakoniec, či postava žije alebo zomiera. Toto je spravodlivý herný cyklus. Ale z tohto dôvodu sa hrdina nikdy necíti ako skutočný človek. Cítia sa ako čísla, čiastočne kvôli nim. Hlavy hovoria, niektoré sa vytvoria podľa vašich predstáv. Užitočné v hrách, ktoré sa zaoberajú motýľovým efektom rozhodnutí, ale sú nepríjemné, ak sa príbeh a postava považujú za hlavné prvky hry.

Horšie je, že muž Medan nebol až do úsvitu nikdy taký šťastný ako spomienky. Všetko je tu trochu bezpečné, trochu predvídateľné. Zatiaľ čo prekvapujúce prekvapenia v roku 2015 slúžia s hroznými hororovými cenami s úsmevom, kratšie vývojové okno a kratší príbeh vzali niečo od Medana. Je to osobnosť? Podobne ako pozeranie orchestra, ktorý je kompetentný, ale unavený, sa na vás táto show zapôsobí, ale uvedomujete si, že umelci sledujú tento pohyb. Nestačí strihať a strieľať príbeh. Hra trvá iba niekoľko hodín, ale dlhý prolog načíta vašu prvú jazdu a ďalšia hra bude príliš pomalá. Strach z veľkých skokov je zriedkavý a hoci počet nových trikov, ktoré môžu rozprávať príbehy, môže prísť, je limit, skutočne sa však teším na ďalšie.

Obrázky Dark Man of Medan

Supermassive to vyrieši svojím režimom Movie Night. Tu hráte miestne až so štyrmi priateľmi a všetci ovládajú určité postavy v hre. Čaká, až sa otočí. Rovnako ako monopolista na palube, jeho kocky majú hrozné alebo mimoriadne výsledky pre každého v nasledujúcom rade. Môžete dokonca sledovať skóre na konci hry, aby ste videli, ako to urobil každý z vás. Brilantné veci a skvelé spôsoby, ako pobaviť priateľov, najmä ak máte veľkú obrazovku, ktorú môžete použiť.

Man of Medan je technicky pôsobivý a ponúka takmer fotorealistické obrázky, ktoré predávajú fikciu na obrazovke. Animácie tváre sú veľmi dobré, niekedy prechádzajú do nezvyčajných údolí a nálada je na televízore HDR 4K celkom vhodná. Zničte však obraz na projektore a je to transformatívne: vlastný interaktívny film, ale film, kde vás online priatelia môžu ovládať. Áno, rovnako ako filmová noc, je zábavné hrať spoluprácu s priateľmi. Vedieť, že iní ľudia majú podiel na príbehu, ktorého budete svedkami, pridá nový záhyb do záhybu a dáva Man of Medan skutočný kúsok. Existuje aj možnosť hrať samostatne, aj keď je to najmenej dynamický spôsob, ako si príbeh vychutnať na obrazovke.

Obrázky Dark Man of Medan Boat

Vážnych hráčov rozčuľujú problémy s výkonom a nejasná detekcia kolízií, ale Medanovou skutočnou výzvou je pravdepodobne úplne iné publikum. Nechováte sa s ostrými rýchlosťami obrázkov a problémami so zmenšovaním; skôr sa publikum chce zúčastniť interaktívnej drámy, ktorá je povedaná poľsky a precízne. Ak ste v tomto žánri nováčikom, začnite Till Dawnom, ale ako predchodca novej kapitoly novej antológie, Zatiaľ čo muži Je to solídny začiatok, ak nie je rovnomerne rozložený. Viac osobnosti nezklame, ale ako trochu autonómnej hrôzy je zábavný spôsob, ako odpudzovať popoludnie.

Táto recenzia je založená na verzii PlayStation 4 z hry Bandai Namco dal kópiu.