Speedlink Vades Herné myš Recenzie

Speedlink Vades Herné myš Recenzie 1

Je to už dávno, čo som mal na stole objemnú myš, az tohto presného dôvodu som nadšený z hernej myši Speedlink Vades. Je to robustná myš, ktorá mi umožňuje vrátiť sa k mojej preferovanej priľnavosti dlaní. Rozpočet herných značiek Speedlink Area a táto myš sa nachádza na ich webových stránkach za 19,99 €. Pozrime sa, ako to funguje.

Speedlink Vades je primárne vyrobený z plastu a je dosť robustný. Je to ťažké, pretože je to väčšia myš, ale to pre mňa nie je zlá vec. Červená časť na vrchu vyzerá veľmi mäkko a takmer ako guma, zatiaľ čo čierne oblasti na boku sú textúrované kvôli lepšiemu priľnavosti.

Speedlink Vades Herné myš Recenzie 2

Pravá strana myši má lištu, na ktorú môžete pri používaní myši položiť prsty. Vľavo, kde by ste položili palec, však nie je. Namiesto toho som sa musel pohybovať palcom okolo postranných gombíkov. Existujú drážky, ktoré pomáhajú s kĺzaním, ale zdá sa, že sú tam viac z estetických dôvodov.

Myš je prezentovaná ako myš s piatimi tlačidlami, ktorá sa rovná dvom hore, kliknutiu rolovacieho kolieska a dve bočné tlačidlá. Inzercia je však označená aj ako tlačidlo rýchleho spustenia, ktoré je umiestnené na okraji ľavého kliknutia. Na toto tlačidlo som sa však nikdy veľmi netešil a zistil som, že je trochu naťahovacie, aby som sa k nemu dostal, najmä ak som potreboval v hre byť rýchly. V strede pod kliknutím myši je tiež prepínač DPI.

speedlink vades hernú myš

Tlačidlá sa cítia dostatočne citlivé a jednotlivé bojové zbrane sú vnútri bojiska 5 by sa dalo vyhodiť pomerne rýchlo vďaka návratnosti, aj keď ovládanie sily by mohlo byť lepšie. Je to ťažká myš a má silné kliknutia, ktoré si vyžadujú trochu tlaku. Nepovažoval som to za príliš veľký problém, ale viem, že niektorí hráči, najmä tí z konkurenčnej scény, by chceli ultratenké kliknutia myšou.

K dispozícii je ovládač, ktorý si môžete stiahnuť pomocou hernej myši Speedlink Vades, ktorá vám umožní nastaviť veci, ako je citlivosť DPI, vytvárať makrá pre hry MMO a meniť rýchlosť rolovania a presnosť ukazovateľa. Môžete tiež nastaviť efekty LED, ktoré sú celkom jemné s logom, kolieskom myši a okrajovým osvetlením, aj keď nenájdem spôsob, ako zmeniť farbu. Mohol som len zmeniť, aký rýchly bol účinok na vyrušovanie. Automaticky prešiel farbami. A keď hovorím farby, mám na mysli červenú, fialovú a modrú. Nie je tu RGB. Jedna vec, ktorú som si všimol, a jedna, ktorá odloží veľa hráčov, je skutočnosť, že citlivosť DPI stúpa z 200 na 4800 v 200 krokoch. Akonáhle sa dostane na 1200, zvýši sa o 400 prírastkov. Nemôžete určiť vybrané DPI. Po druhé, môžete nastaviť reaktívny príkaz v milisekundách pre tlačidlo rýchleho spustenia. To sa pohybuje od 50 do 300 ms.

speedlink vades driver

Ale v skutočnosti sa mi nedarí nájsť príliš veľa zlého na používaní tejto myši v reálnom čase. Väčšinou hrám pomalšie hry ako Assassin's Creed Odyssey, Red Dead Redemption 2 a práve som dokončil Black Mesa. V každom scenári som sa s myšou príliš necítil. Bolo pohodlné držať sa a dostatočne reaktívne na moje pohyby. Jediný skutočný problém, ktorý som mal, bolo s rolovacím kolieskom. Z väčšej časti je to plynulé a prepínanie zbraní môže byť trochu zložité a pomerne ľahké sa otočiť, aby ste sa dostali k tomu, čo chcete. Bolo to zrejmé v Black Mesa, kde musíte na bicykli celé koleso zbrane, aby ste sa dostali k tomu, čo chcete. Keď som išiel z revolvera na guľomet, ktorý by obyčajne klikal na koliesko myši, zistil, že som udrel kuše alebo dokonca odpaľovač rakiet.

speedlink vades hernú myš

Vankúšiky na základni sú veľké a hojné a skutočne pomohli skĺznuť po mojom stole. Zriedka používam podložku pod myš, namiesto toho som sa rozhodol pre moju drevenú plochu. Laser stále sledoval stôl veľmi dobre a nikdy som nenašiel myš, ktorá náhle skĺzla a zastavila sa, pretože stratila stopu po povrchu. Takisto som nikde nenašiel, aký senzor bol použitý v myši. Zistil som, že keď som ho prvýkrát zapojil, myš by sa zastavila po piatich až 10 sekundách nepretržitého pohybu. Veľmi nepríjemné, ak hráte niečo ako Heroes of the Storm alebo podobný názov typu MOBA. Reštartoval som počítač a bol opravený. Nie ste si istí, čo to bolo, ale bolo to zvláštne.

Nakoniec je kábel uložený v gume, dodáva sa so suchým zipsom, ktorý je príjemný na dotyk a je trochu na väčšej strane. Nenechajte sa však odkladať. Nikdy som ho nemal zaseknutý na zadnej strane môjho stola. Bolo to úplne v poriadku.

speedlink vades hernú myš

Herná myš Speedlink Vades je pekným doplnkom k rozpočtovému trhu, hoci má funkcie, o ktorých viem, že by hráči radi úplne chýbali. Nie ste si istí, koľko by bolo potrebné zmeniť tieto posúvače DPI, aby ste mohli určiť svoju vlastnú citlivosť, ale určite by sa malo zamerať do budúcnosti. Múku sa dá pohodlne používať po dlhú dobu hrania hry a vodič, aj keď trochu základný, je v poriadku, aby bol konkurenčný hráč na základnej úrovni uvedený do rôznych nastavení. V žiadnom prípade nebude konkurovať veľkým chlapcom ako Razer, Steelseries a Roccat, ale nezdá sa, že by to bol jeho trh. Ak chcete skvelo vyzerajúcu hernú myš, s niekoľkými honosnými svetlami a zaujímavou farebnou schémou, Speedlink vás prekryl svojimi Vades. Viac informácií nájdete na webovej stránke Speedlink.

Speedlink Vades Herné myš Recenzie 3Speedlink Vades Herné myš Recenzie 4Speedlink Vades Herné myš Recenzie 5

zhrnutie

recenzent