Recenzia posledného stretnutia: Len málo veľkosti

Recenzia posledného stretnutia: Len málo veľkosti 1

Last Encounter ponúka hráčom šancu ponoriť sa do roguelike dvojitého strelca s až tromi vašimi kamarátmi. Vyzbrojení množstvom pilotov a lodí sa hráči rozhodli zachrániť galaxie pred nejakým neodvratným zánikom, ktorý hrozí reakciou na chaos vo vesmíre, ako ho poznáme. Ako fanúšik žánru, som túži vyhodiť to na Switch a uvidíte, ako sa hry Exordium oženili s tradične náročným žánrom v boji, ako zomrú, opakujú povahu nečestného lite. Uchopte túto kávu, vykopnite ju a vychutnajte si našu recenziu z posledných stretnutí Nintendo Switch,

Vyzbrojení nespočetným množstvom zbraní založených na zložkách, pilotov a lodí, z ktorých si môžu hráči vybrať, začnú hru nasýtenú v jednej z najväčších silných stránok hry; možnosti. Na rozdiel od mnohých iných titulov v žánri strelca s dvojitým palcom, Encounter ponúka hráčom obrovské množstvo možností, keď sa vydáva do neznáma. V prípade lodí a pilotov ide o viac než jednoduchú kozmetiku. Každý z nich ponúka svoje vlastné silné a slabé stránky, ktoré hráčom umožňujú uspokojiť bojové skúsenosti podľa ich preferovaného štýlu hry.

Na druhej strane sú zbrane obmedzené iba komponentmi, ktoré nájdete, a vašej fantázii. Ako postupujete, objavíte nové a zaujímavé komponenty, ktoré sa dajú spojiť dohromady a vytvoriť si tak svoju jedinečnú škálu devastácií. Vďaka rogue-lite povahe Last Encounter vám dáva dostatok času na experimentovanie a vylepšenie vášho výberu zbraní, čo umožňuje silnejšie nástroje na dokončenie každého sektora. Bolo to skvelé roztočenie o žartárovo-lite žánri, ktoré dáva zmysel vo svete strelca s dvoma palicami. Pomohlo mi to viac sa vracať, pretože experimentovanie so zbraňami a stratégiami je skvelý spôsob, ako ma na chvíľu zaujať.

Posledná kontrola stretnutia 1

Keď už hovoríme o sektoroch (slovo hry pre úrovne), rýchlo zistíte, že každý je vygenerovaný procedúrou. Pomáha to udržiavať čerstvé a zaujímavé záznamy. Last Encounter ponúka celkom peknú škálu dlaždíc, z ktorých každá má inú tému. Konkrétne som ocenil, ako so sebou každá dlaždica priniesla nielen vizuálnu zmenu, ale ponúkla nové environmentálne výzvy, ktoré vám umožnili vybrať si, ako sa s nimi chcete spojiť. Opäť to pomohlo udržať veci čerstvé v celkom základnej hernej slučke.

To je oblasť, s ktorou som trochu zápasil, keď hra pokračovala. Úplne chápem, že nečestní žáner je iba o jednoduchej receptúre; bojovať, zomrieť, učiť sa, opakovať. Je tu však kľúčová vlastnosť, ktorá oddeľuje nečestného lite od priemeru jedného. Herná slučka musí byť vždy pútavá. Na rozdiel od niektorých žánrov, kde mechanika príbehu alebo progresie dokáže vykompenzovať slučku, sú podvodníci navrhnuté tak, aby vás zabili a posilnili; čo vás ešte viac vracia, je tá herná slučka.

V prípade programu Last Encounter sa zdalo, že tento malý kúsok chýba, aby sa stal skutočne pútavým zážitkom z hry. Nechápte ma zle, stretnutie bolo na chvíľu zábavné. Nakoniec, aj keď som zistil, že sa nudím s jednoduchým bojom, AI a stretnutiami.

Posledná kontrola stretnutia 2

Dokonca aj s mojimi modifikovanými zbraňami to nebolo také pútavé, ako by to mohlo byť. Nepriatelia sa cítili podobní napriek vizuálnym rozdielom a AI sa zdalo, že vždy sledujú rovnaký základný vzorec pre nasadenie. Ako hráč sa hra začala viac venovať lietaniu nekonečnej slučky (myslím režim COD Zombie) a dúfala, že moje zdravie a štíty vydržia, až kým nebude všetko mŕtve. Je to skutočne nešťastné, pretože Exordium dokázalo, že môžu priniesť čerstvé nápady do niektorých dobre nosených žánrov.