Recenzia Nintendo Ring Fit Adventure

Recenzia Nintendo Ring Fit Adventure 1

Pri prvom spustení hry sa zobrazí výzva na zadanie základných informácií, ako je vek a váha, ako aj preferovaná intenzita. Môžete tiež nastaviť bežecké cviky na malý vplyv, ak vaše búšiace kroky budú problémom pre kohokoľvek iného v budove.

Akonáhle je všetko hotové a vy ste sa zahriali, budete chcieť vyhodiť Adventure mode, plnohodnotnú RPG, ktorá vás vrhá ako tichého protagonistu, ktorý s pomocou cítiaceho očarovaného kruhu (je to veľmi Nintendo), musí zložte obrovského draka pre kulturistiku. Dragaux je omnoho viac znepokojený tým, že nebude preskakovať deň nôh, než dýchanie ohňa. V určitom okamihu musí skončiť v Smash Bros.

Rozľahlá kampaň, ktorú Nintendo tvrdí, môže trvať mesiace, kým sa dokončí, vás uvidí prechádzať trávnatými lúkami, šumivými potokmi a búrlivými lesmi, s vizuálnym štýlom a farebnou paletou, ktorá trochu pripomína remendenciu Zeldy: Dych divočiny.

Hra sa skladá zo série svetov, z ktorých každý má niekoľko úrovní, ktoré musíte dokončiť pred šrotom v telocvični Dragaux. Úrovne sa spravidla vyvíjajú rovnakým spôsobom: pohybujete sa joggingom na mieste, zatiaľ čo zvýšenie tempa je odmenené zvýšením rýchlosti v hre. Schody vyžadujú zdvihnutie kolien a môžete preskočiť medzery a prekážky tak, že prstencový prúžok nasmerujete nadol a stlačíte ho. Môžete strieľať ohnivé gule na dvere a vyzdvihnúť zberateľské predmety potiahnutím von. Je to správne cvičenie maskované ako zábava.

V ceste sú často príšery. Pri náraze sa hra spustí do a Pokemon-zvyčajná ťahová bitka, pri ktorej sa 60 rôznych cvičení, ktoré postupne zhromažďujete, keď hráte, rovná útokom. Možno budete musieť urobiť napríklad 20 režijných lisov alebo sadu pomalších úsekov jogy. Drží Ring-Con proti svojej abs a tlačí v blokovaní prichádzajúcich útokov.

Rovnako ako tradičnejšie cvičenie, aj tieto zrážky sú opakujúce sa a nie vždy príjemné, ale po chvíľke naozaj cítite popálenie svalov, vďaka čomu sa celé úsilie cíti užitočné. A v peknom kontakte majú nepriatelia podobu antropomorfného vybavenia telocvične. Nie je to každý deň, aby ste bojovali proti kanvici. Nakoniec odomknete farebne rozlíšené útoky, ktoré spôsobia viac poškodenia určitým druhom nepriateľov, zatiaľ čo tvorením smoothies získate často zásadné zlepšenie zdravia.

Dokončenie úrovne vám spríjemní útočné a obranné XP, bonusy a vylepšené hodnosti. Je to videohra vo všetkých smeroch, iba v tomto prípade nasleduje po štatistických údajoch úplné rozdelenie výsledkov v reálnom svete. Uvidíte, koľko kalórií ste spálili a čas strávený na jednotlivých opakovaniach. Opäť nie som úplne presvedčený o vedeckej presnosti správ, ale ak sa potíte (a budete), hra určite vykonala svoju prácu.

Ring Fit Adventure vám často pripomenie, že nenahrádza pravidelné cvičenie mimo vašej obývačky, ale musíte obdivovať, do akej hĺbky Nintendo zabudovalo do veľmi prístupnej hry.