Recenzia Lupina: keď Netflix a Omar Sy zaútočia na Lupina, robia to dobre

Lupin © Netflix

Aktualizácia po odvysielaní Hry 2 :

Kronika – väčšinou pozitívna – nižšie, bola napísaná kedy Lupin pozostával len z piatich epizód. Odvtedy päť nových epizód v podobe a Časť 2 boli odvysielané. A pozorovanie je bohužiaľ oveľa menej pozitívne ako pred niekoľkými mesiacmi. Zdá sa, že všetko bolo uponáhľané, aby bolo čo najskôr zverejnené na Netflixe. Výsledkom je ešte nepravdepodobnejší a nekonzistentnejší scenár ako predtým, často priemerné písanie a menej dobré herecké výkony. Dúfajúc, že Časť 3už potvrdené, zvýši latku, pretože šou sa zatiaľ mihnutím oka dostala z priateľskej do veľmi priemernej.

Ak mu odpustíme nejaké možnosti písania a skratky nie vždy potešia, séria Lupin od Netflixu je skutočne dobrá voľba pre platformu. Okrem toho, že ide o veľmi príjemnú zábavu, prináša skutočne vítaný impulz pre francúzsku produkciu doma aj v zahraničí.

Šetrič obrazovky[s] S05E07 📺 : Lupin

V kontexte, kde ponuka z hľadiska sérií nebola nikdy taká bohatá, šetrič obrazovky[s] navrhuje byť vaším sprievodcom ročnými obdobiami. Či už ide o starú sériu, ktorá je dnes už kultová, nedávny hit alebo anonymnejšiu reláciu, táto rubrika vám pomôže strácať čas iba v dobrej spoločnosti.

Čítanie tohto článku sprevádzajte hudbou seriálu:

Zhrnutie

Technický list Lupin

Informácie

rod
Akcia, Dráma, Mysteriózna, Krimi

Úspech
George Kay

Editor
Gaumont Television, Netflix

Plošina
netflix

Počet sezón
2

Počet epizód (celkom)
10

Klasifikácia
Neodporúča sa / zakázané pre deti do 12 rokov

Pinpin Lupin Powder

Pred pár mesiacmi, keď Netflix oznámil blížiaci sa príchod série Lupin s Omarom Syom v hlavnej úlohe platforma šikovne spochybňuje presnú povahu série, aby vyvolala očakávanie a intrigy. Fungovalo to perfektne (aspoň pre mňa), keďže po vydaní série som po nej skočil, netrpezlivý a zvedavý, ale aj opatrný pred možným neúspechom tohto riskantného projektu.

Ale všetko je v poriadku, keďže po jeho 5 prvé epizódy (zoskupené ako časť 1časť 2 už naplánované) môžem povedať: Lupinje to dobré.

Lupin © Netflix

Prehliadka, ktorá sa odohráva v našom čase v Paríži, sleduje Assana Diopa (Omar Sy), muža nadšeného pre prácu Mauricea Leblanca už od jeho detstva. Natoľko, že romantické dobrodružstvá Arsèna Lupina ho inšpirujú v jeho každodennom živote zloženom z krádeží, podvodov a iných vyčíňaní, aby podporili jeho zjavne celkom luxusný životný štýl, ale aj aby pripravili osobnú pomstu, ktorej by som umlčal prírodu, aby ju opustila. ty to prekvapenie.

Pomsta vo výzve

Assane je teda rovnako ako slávny gentleman zlodej antihrdinom. Ale napriek svojim zriedkavým legálnym aktivitám sa väčšinu času snaží kradnúť len tým, ktorí si to skutočne zaslúžia, a pokúšať sa okolo seba robiť dobro. To sa premieta napríklad do jeho spôsobu (snaženia sa) udržať si dobrý vzťah so svojou bývalou manželkou (Ludivine Sagnier) a ich synom napriek pohnutému životu plnému rizík.

Lupin © Netflix

Ústredný pozemok o Lupin je príjemne nasledovaná, pričom nedokáže vždy prekvapiť alebo úplne zaujať. Existuje pomerne veľa nezrovnalostí, skratiek, prázdnych vlákien a iných možností písania, ale nakoniec sa nám z rôznych dôvodov darí prekonať niekoľko slabých stránok relácie na tejto strane.

Po prvé, scenáristickým huncútstvam je dosť ťažké vyhnúť sa, pokiaľ ide o tento druh „high-flying heist“. Nápaditosť a šikovnosť si tu a tam nevyhnutne vyžadujú malé cheaty, aby sa veci dotiahli do konca a boli ešte epickejšie. Ak neprejdú nejaké dosť hrubé chyby (napríklad nekompetentnosť a prístup polície v pätách Assanemu neverím ani na sekundu), väčšina skratiek je tolerovaná, ba dokonca odpustená.

„Lupin je tak trochu ako dobré rýchle občerstvenie deň po náročnom večeri. »

Navyše vďaka veľmi dobrému zmyslu pre rytmus, umocnenému pomerne dynamickou produkciou, ktorá ho využíva na ukazovanie rôznych miest v hlavnom meste (luxus sa stretáva s obľúbenejšími a anonymnejšími štvrťami), a k niektorým dialógom a nezabudnuteľným akciám od Assane (Omar Sy, ako aj jeho mladá verzia, ktorú stelesňuje Mamadou Haidara, sú bezchybné a milé), dá sa to celé vychutnať bez nevôle a pravidelne núti ľudí reagovať pred televíziou.

Týka sa to ako mála akčných scén, ktoré sú v sérii pomerne dobre urobené, ale aj komediálne orientovaných pasáží či naopak prekvapivo dramatických momentov, či pokusov o nejaké úvahy. Séria má byť predovšetkým zábavou, no nezabúda ani z času na čas povedať veci trochu ťažšie a prekopané.

Lupin © Netflix

Lupin, je to tak trochu ako dobrý fastfood deň po náročnom večeri. Nie je to vždy veľmi dobré, ale určite sa tam cíti dobre a pocit spokojnosti, keď sa dostanete na koniec, je tam. Bolo to už dávno, čo som bol tak presvedčený od prvej epizódy série.

Gentleman Cabrioler

Povedzme si však jasne: Lupin nie je ani najlepší pôvodný seriál Netflix, ani najlepší francúzsky seriál. Ale určite je to jedna z najlepších pôvodných francúzskych sérií na platforme (čo nie je veľmi ťažké, poviete mi). A hoci nie je isté, že sa budúci december objaví v mojom rebríčku najlepších noviniek roku 2021, veľmi efektívne ma pobavil a nesklamal nádeje, ktoré som doň vkladal po odvysielaní.

Lupin © Netflix

V každom prípade som nevidel, ako čas plynul pred jeho epizódami, ktorých by som bol rád, keby ich bolo viac. Takže sa celkom teším na druhý diel, ktorý príde – dúfam, že čoskoro. Už teraz mám skutočnú chuť čítať romány Mauricea Leblanca, ktorým sa séria podarilo umne vzdať hold modernizáciou prístupu. Stačí povedať, že tento Lupin mal moju plnú pozornosť bez toho, aby ju musel ukradnúť.

Ak ste si ju niekedy stihli pozrieť aj vy alebo užiť prvé epizódy, neváhajte a dajte mi svoje prvé dojmy!

Lupin

6

Ak mu odpustíme nejaké možnosti písania a skratky nie vždy potešia, séria Lupin od Netflixu je skutočne dobrá voľba pre platformu. Okrem toho, že ide o veľmi príjemnú zábavu, príde aj o skutočný vítaný impulz pre francúzsku produkciu doma aj v zahraničí… aspoň vo svojej prvej časti.

Väčšina

• Páči sa vám Arsène Lupin a „koncept“ pána zlodeja
  • Chcete zábavnú a nenáročnú show