Recenzia aktualizácie Heatwave Electronauts: hudobná hra vo virtuálnej realite …

Electronauts nedávno oslávili prvé výročie. Na oslavu bol prepustený tvorca hry Survios Aktualizácia tepelných vĺn s 35 novými piesňami. Nová hudba obsahuje piesne od populárnych umelcov ako je Childish Gambino a dodáva kreatívnym titulom nový zvuk.

Elektrony sú zaujímavými hrami v mnohých ohľadoch. Táto jedinečná funkcia hry nie je o vysokom skóre ani o absolvovaní úrovne. Je to o pocite rytmu a prežívaní hudby spôsobom, ktorý môže prenášať iba virtuálna realita.

Vyskúšal som elektrón na mojom Oculus Quest a ocitol som sa stratený v hudbe. V skutočnosti som skeptický, pokiaľ ide o vyskúšanie hier na zariadení Oculus Quest, ktoré neobsahujú zbrane ani svetelné meče, ale po ich vyskúšaní si myslím, že Electronauts je nová zmena rýchlosti, ktorú si budú milovníci hudby vychutnať.

Hrávam hru a Heatwave Update na Oculus Quest, ale je k dispozícii aj na PlayStation VR a SteamVR.

Pros:

• Unikátna hrateľnosť
  • Vylepšený výber hudby
  • Hodíme granát, aby sme dosiahli zvukový efekt.

nevýhody:

• Nepodporuje úspory pracovných miest
  • Je to len „hranie pri chôdzi“

Čo by ste chceli love o elektronickom útoku

Elektrónky nie sú ako hry, ktoré som hral vo virtuálnej realite. V tom ste virtuálny DJ, ktorý dokáže kombinovať skladby pomocou hudobnej knižnice. Na manipuláciu s hudbou používajte rôzne nástroje a zvukové efekty, vrátane intro, rytmu a pádu. Môžete hádzať granáty, aby ste vytvorili zvukové efekty, pomocou virtuálnych palíc skreslili zvuk a zasiahnutím guľôčok gule pridajte rytmy a tóny. Ak to všetko znie trochu čudne, máte pravdu. Ale podivné dobrým spôsobom, najmä ak sa chcete dostať z oblasti. Electronauts nie je hra s vysokou úrovňou alebo skóre. Namiesto toho je to o pocite hudby a vytvorení niečoho jedinečného pri každom hraní.

Heatwave Update pridal 35 nových skladieb, vrátane hudby od Childish Gambino, Giraffage, JMSN a Kygo. Tieto nové skladby pomáhajú udržať hru v pohode. Pretože neexistujú žiadne úrovne na hranie ani výzvy na dokončenie, jedným z najlepších spôsobov, ako udržať Electronauts zaujímavým, je pridať viac hudby. Mnoho piesní má trippy vibráciu so silnými dubstep vplyvmi.

Keď som prvýkrát skočil do kresla Electronauts DJ, trvalo mi trochu času, kým som sa naučil, ako všetko funguje. Ovládacie prvky nie sú príliš komplikované, nie sú ako hry, ktoré som predtým hral. Nejde o streleckú hru, v ktorej má každý nadpis podobnosti. Ale potom, čo som to chvíľu hral, ​​sa voliči objavili ako zmena rýchlosti a hlboký hudobný zážitok z virtuálnej reality.

čo je stratený elektróniek?

Electronauts je hra, kde hráte a hráte. Nemôžete nahrávať hudobné skladby ani sekcie a vaše relácie nie sú založené na sebe. Chcem vidieť niekoľko nových funkcií, ktoré vám umožňujú skladať skladby, ukladať obľúbené rytmy a zdieľať vaše výtvory. Zatiaľ by ste mali nahrať svoju hru s Oculus Quest a potom ju zdieľať.

Zdieľanie videí spoločnosti Oculus Quest je bohužiaľ zložitejšie, ako by malo byť. Ak chcete zdieľať video Facebook alebo TwitterZariadenie Oculus Quest musíte pripojiť k počítaču, povoliť prístup a kopírovať videosúbory. Quest Oculus tiež zle synchronizuje zvuk a video. Ak chcete urobiť vyššie uvedený tweet, musím vložiť klip do editora videa a synchronizovať hudbu ručne. To samozrejme nie je chyba Survios, ale ak má spoločnosť Electronauts vstavané funkcie na ukladanie a zdieľanie, nemusíte sa zaoberať jemnými možnosťami zdieľania videa spoločnosti Oculus Quest.

Mali by ste byť kúpiť Elektróny?

Electronauts je typ hry Marmite: páči sa vám to alebo ju nenávidíte bez prostredného terénu. Ak máte radi hudbu a chcete hru, ktorá vám umožní hrať a cítiť sa, akoby ste bývali v piesni, Electronauts vám ponúka skvelý zážitok. Osobne si myslím, že je to veľmi pekné, a myslím si, že je to pekná zmena oproti streleckým a šabľovým hrám v Oculus Quest. Na druhej strane si myslím, že niektorí ľudia zoberú elektrónku a myslím si, že ide o stratu 20 dolárov. Ide o divnú hru, ktorú si užívajú iba niektorí ľudia. Ale nič vás núti kupovať elektronický automat, a preto je výber dobrý.

4 z 5

Heatwave Update pridáva veľký výber skladieb od známych a menej známych umelcov. Bola to osviežujúca hra, ktorá je už rok. V budúcnosti by som rád videl nejaké doplnky, ako napríklad nahrávanie relácií a zdieľanie. Teraz však Electronauts ponúka hlboký hudobný zážitok, ktorý je zábavný a ľahko stratiteľný.

Za nákupy môžeme získať náš odkaz. Študujte znova,