Mŕtvy Vojny Review – Brutálne, Goofy, a Pútavým

HRA INFO

Zombie Armády 4: Mŕtvy Vojny

Februára 4V roku 2020

Platforma PC, Xbox Jeden, PlayStation 4

Vydavateľ Povstanie Vývoj

Developer Povstanie Vývoj

Budú fanúšikovia niekedy si zaslúži Vľavo 4 Mŕtvy nástupca? S Ventil zdanlivo nemajú v ďalšom ich milovanej série, mnoho ďalších vývojári pokúsili vystupňovať s vlastnými Vľavo-4-Dead-štýl strelcov (Warhammer: Vermintide 2, Podivné, Brigády, a World War Z je pozoruhodné nedávne príklady). Bohužiaľ, nikto z nich má docela meria až. Zombie Armády 4: Mŕtvy Vojny je najnovší potenciál usurper vziať cieľ v 4-hráč co-op kráľ.

Zombie Armády sa začala ako séria expanzie pre Povstanie Vývoj’ Sniper Elite V2, ale Armádu Zombie 4 je plnohodnotný samostatná hra s viac obsahu, než predchádzajúce Trilógie kombinácii. Samozrejme, väčšie ambície znamenajú väčšie očakávania. Môže tejto série naozaj stáť na vlastných nohách? Alebo je to Zombie Armádu 4 doslova na headshot? Čas dať to jeden v hľadáčiku…

Pre tých, len nami, Zombie Armády séria sa odohráva vo svete, kde sa Hitlerovi podarilo mŕtve v posledných dňoch druhej Svetovej Vojny. Nestačí ho zachrániť, hoci, ako pôvodný ZA Trilógie končí doslova hádže zlé bastard do Pekla. Tak, uh, všetko je dobre, že končí dobre? Bohužiaľ, v Európe sa stále prekročenie s nemŕtvych v Zombie Army 4 a monster-neres hellgates začali nachádzajúce sa nad hlavnými mestami. Bože, kto by mohol byť za to?

Nečakajte veľa zložitosť od Zombie Armády 4’s story, ako je to len prostriedok na kyvadlová hráčov z jedného miesta na druhý, ale hej, aspoň tie miesta sú zaujímavé. Od zombie-znečistená kanály Benátok na nemŕtvych-zamorené zoo, do hlbín Pekla, sám, každý z Armádu Zombie 4″s deviatimi lokality sú jedinečné, s mnohými prekvapujúce, pričom sa zmení z misie do misie. Ako ste si možno vyzdvihnúť na, to je nie prima hra, ale dávam Povstanie sláva pre stačí povedať “kašlať na to” a pridržaním nič späť. Hra slúži jeden absurdné scenár po inom, ktorá vyvrcholila v jednej z najviac gleefully chuti konečné misie som kedy hral, ale v konečnom dôsledku, je to všetko príliš hlúpy, aby sa oprávnene urážlivé.

Napriek všetkým gore a grossness, Zombie Armády 4 je skôr pekný v jeho vlastným spôsobom. Štádiá sú veľký a pestrý, s tmavých podzemných sekcií je vhodne moody a veľké kopy dodanie wow faktor. Zatiaľ čo hra je hordy nie je tak pôsobivá niečo ako World War Z, veci získať dosť šialené, s tony zombie, výbuchov a častí tela lietajú okolo, a napriek tomu, nikdy som si všimol snímkovania vlajky. Povstanie je v-dom Asura motor má až prekvapivo dobre rámci kmeňa.

Ako som povedal, Zombie Armády 4 detská postieľka silne Zľava 4 Mŕtvy playbook, ale s dosť vylepší cítiť jedinečné. Môžete si vybrať z jednej zo štyroch rôznych postáv, každá má svoje silné stránky, vrátane Karl (sniper), Boris (melee), Jún (rýchle liečiteľ), a Shola (výbušniny). Bez ohľadu na to, čo postavy budete hrať ako, môžete ísť do boja s pušky, pištole a brokovnice alebo samopal podľa vášho výberu a môžete nájsť rôzne zbrane a rôzne granáty a pascí, ako si prácu si cestu cez misie. Zombie Armády 4 požičia jej fyziky zo Sniper Elite hry a jej gunplay je viac uzemnený a realisticky, ako je obvyklé pri hre, ako je tento, ale nemusíte byť tvrdé sniper, aby si sami.

Môžete nájsť dobrý uhol pohľadu a vybrať zombie vypnúť jeden, ak chcete, ale vy ste tiež účtovať do stredu fray vďaka pole nové výkonné melee útoky. Reťaz spolu 10 zabíja zombie v rýchlom slede za sebou a budete odomknúť melee takedown, ktoré budú odmenou vám zdravie a munícia, podobné Slávu Zabíja v Skazy. Tiež, skóre 10 zabíja všetky špecifické zbraň, a môžete spustiť pomáhať režim, ktorý spomaľuje činnosť a zosilňovačov až zbraň, moc, čo vám umožní skutočne skartovať nemŕtvych a rack až veľké kombá. Tak jo, zatiaľ čo ostreľovačov je stále možnosť, je celkom jasné, Povstanie tiež chce, aby ste si v úzkej a zapping. Celkovo Armádu Zombie 4 bol dobre vyvážený pre rad rôznych herných štýlov a úrovní.

V konečnom dôsledku však nie je jednoduchá vec, ktorá oddeľuje Armádu Zombie 4 Zľava 4 Mŕtvych a väčšina jeho napodobiteľov – pomalé zombie. Udelené, tam niektoré rýchlejšie zombie typy, ale rank-a-súbor nemŕtvych sú klasické George A. Romero chlapa, ktorý úplne zmení tempo a tok hrateľnosť. Zombie Armády 4 nie je tak šialené, ako Ľavej 4 Mŕtvy, namiesto toho sa zameriava na stratégiu a vytrvalosť. Iste, pomalé zombie nie sú toľko adrenalínu, rush, ale tam je niečo nevyhovuje, a trochu strašidelné, o tom, kopať v a odpudzujú neúprosný horda po jednom.

Čo Armádu Zombie 4 niekedy nemá čo do intenzity, to je pre s odrody. Rámec základných shamblers, tam sú takmer 20 alternatívne typy zombie na vás čaká, vrátane bežcov, ostreľovači, slepý screamers, spider-ako popínavé rastliny, velitelia, ktorí môžu privolať iné zombie, a áno, zombie nádrže. Nie nádrž poháňané zombie, ale jeden skutočne vyrobené z hnitím telo. Povstanie prestávky každý zombie pravidlo v knihe, ale je to všetko v službe čím viac rôznorodých, zábavné hry. Misie sú tiež pekný mix, ponúka širokú škálu scenérie a ciele. Ostreľovačov, stealth, zavrieť štvrťroku combat, alebo drží svoje vlastné proti obrie hordy, nikdy neviete, čo sa okolo budúceho rohu. Zombie Armády 4 zostáva čerstvý od začiatku až do konca (ako čerstvé, ako zombie hra môže byť), čo je pôsobivé, pretože Povstanie bolo plnené a veľa do tohto balíka.

Zombie Armády 4 slúži 32 misií, z ktorých niektoré môže trvať pol hodinu alebo viac na dokončenie. Pozeráte sa na takmer 15-hodinová kampaň tu, ktorý fúka rád Doľava 4 Mŕtvych a celý pôvodný Zombie Armády Trilógie z vody. A je tu ešte veľa urobiť, keď ste hrali prostredníctvom kampane raz – pokus misií na vyššej obtiažnosti, pokračovať upgrade svojho charakteru, hľadať tajné dokumenty, komiksy, a ostatné zberateľstvo, vyplňte nálepky stránok vyplnením výzvy, a ďalšie. Aj keď ste nazbierali, a všetko, čo maxime úroveň 100, stále môžete sledovať prestíž radov pre extra vychvaľovanie práv.

Jedna vec, ktorú možno nie ste tráviť príliš veľa času s je Horda Režim, ktorý začína hráč mimo s basic dodávky potom výzvy môžete prežiť 13 čoraz-tvrdý vlny nepriateľov. Už si tvár veľa hordy v hlavnej kampani, a len štyri misie, Horda Režim nemal pocit, unikátny najmä alebo stvárnený. Ale hej, je to jemné malý bonus pre tých, ktorí sa nemôžu nabažiť zombie skolenie.

Tak jo, očakávať, že drez niektoré vážne čas do Zombie Armády 4za predpokladu , on-line komunita naďalej silná. Rovnako ako u väčšiny hier, ako to, čo naozaj potrebujete hrať s inými ľuďmi. Áno, môžete ísť sólo, ak chcete, a počet zombie váhy v závislosti od toho, koľko ľudí sú hranie, ale budete frustrovaní, ak nemáte tím divvy určité výzvy. Nakoniec, hra dostane len zapadol s príliš veľa opakujúcich sa zabíjanie zombie keď ste na svoje vlastné. Si dobrá kapela zombie-zabil bratov a zistíte, Zombie Armády 4 ponúka výdatný pokrm.

Toto hodnotenie bolo založené na PS4 kópiu Armádu Zombie 4: Mŕtvy Vojny poskytované vydavateľ Povstanie Vývoj.

Vyššie uvedené odkazy sú affiliate odkazy. Ako Amazon Priradiť, Wccftech.com môže získať z kvalifikačné nákupy.