Samsung Galaxy Tab A 2019 S Pen Android 10 (One UI 2.0) kemas kini dengan patch keselamatan Julai; Galaxy A10 Satu UI 2.1 juga disiarkan secara langsung

Samsung Turki mendedahkan pada bulan Mei bahawa Galaxy Tab A 2019 dan Galaxy Tab S5e akan ditingkatkan ke Android 10 dengan One UI 2 di suatu tempat pada bulan Julai 2020. Pada masa itu, tidak ada tarikh khusus yang disebutkan, tetapi penantian ini tidak lebih.

Sebenarnya, yang Galaxy Tab S5e mengambil kemas kini ke One UI 2 berdasarkan Android 10 menjelang akhir bulan lalu. Pertama adalah Inggeris dan kemudian China mengikutinya.

Malangnya, yang Galaxy Kemas kini Tab A 2019 Android 10 tidak ada, tetapi ini berakhir hari ini. Pada penulisan ini, Galaxy Tab A 2019 kini menerima kemas kini perisian baru yang meningkatkan tahap patch keselamatan hingga Julai 2020 yang terbaru.

Sementara itu, firmware baru juga menukar peranti dari Android Pie ke Android 10 yang lebih baru, tetapi nampaknya dengan One UI 2.0 dan bukan UI Satu yang terkini 2.1 kulit. Perkara ini tidak menjadi masalah, terutamanya kerana masih banyak yang perlu dibahas mengenai V2.0.

(Sumber)

Dalam laporan terpisah yang belum kami verifikasi sepenuhnya, laporan dari Indonesia menunjukkan bahawa Galaxy A10s baru sahaja memasukkan kemas kini ke One UI 2.1. A10 di rantau ini sudah diperbaharui ke Android 10 dan sekarang nampaknya Samsung memberi peranti ini rasa kulit yang lebih baru.

Sekali lagi, kami belum dapat mengesahkan seberapa benar maklumat ini, tetapi jika memang benar, kemas kini harus masuk ke maklumat anda Galaxy A10s sebagai versi A107FXXU5BTCB. Di bawah ini adalah tangkapan skrin dari a Twitter pengguna yang mengaku telah menerima One UI 2.1 kemas kini pada set A10 mereka.

Galaxy-A10s-Satu-UI-2.1-update

(Sumber)

Menariknya, Galaxy Pelacak kemas kini perisian A10s untuk Indonesia mempunyai versi A107FXXU6BTF1 sebagai kemas kini terbaru untuk peranti ini, yang tiba hari ini dengan membawa patch keselamatan Jun 2020. Masih belum dapat dilihat apakah pelacak akan dikemas kini dengan maklumat baru.

PiunikaWeb bermula sebagai laman web kewartawanan teknologi penyiasatan semata-mata dengan fokus utama pada berita ‘pecah’ atau ‘eksklusif’. Dalam masa yang singkat, cerita kami berjaya diambil oleh orang-orang seperti Forbes, Foxnews, Gizmodo, TechCrunch, Engadget, The Verge, Macrumors, dan banyak lagi. Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai kami? Kepala ke sini.

Ingin bekerja untuk PiunikaWeb? Anda akan gembira mengetahui bahawa kami mengambil.

Artikel Berkaitan

Back to top button