Permainan PES generasi seterusnya akan menggunakan Unreal Engine dan bukannya FOX Engine

Konami telah mendedahkan butiran pertama untuk permainan PES generasi berikutnya. Lebih-lebih lagi, penerbit telah mengeluarkan video dalam mesin baru yang menunjukkan kepada kita sekilas grafik permainan Pro Evolution Soccer yang akan datang ini.

Seperti yang dinyatakan oleh Konami, permainan PES baru ini akan menggunakan Unreal Engine dan bukannya FOX Engine. Suis enjin ini akan memberikan penambahbaikan untuk semua bidang permainan. Pemain boleh mengharapkan model dan animasi pemain yang lebih realistik, fizik yang dipertingkatkan, visual fotorealistik, dan banyak lagi.

Konami juga telah mengesahkan Pembaruan Musim eFootball PES 2021 yang kami laporkan minggu lalu.

“Skala besar dari semua yang ingin kami capai untuk debut gen kami yang seterusnya telah menjadikannya perlu untuk mengurangkan usaha kami di bidang pembangunan yang lain. Hasilnya, kami telah membuat keputusan untuk meluncurkan PES tahun ini sebagai penawaran yang efisien dalam bentuk “pembaruan musim”.

Oleh itu, kami masih sangat yakin bahawa permainan tahun ini menawarkan peminat lebih banyak kegembiraan untuk mengalahkan mereka sehingga tajuk gen kami yang seterusnya siap dilancarkan. “

Konami kini berhasrat untuk mulai menguji judul gen berikutnya pada pertengahan 2021. Syarikat itu juga merancang untuk melepaskan permainan pada tahun yang sama.

Sangat penting untuk diperhatikan di sini bahawa Konami belum menjelaskan platform untuk mana permainan PES generasi akan datang. Oleh itu, kami tidak pasti sama ada permainan PES gen 2021 ini akan keluar di PC.

Nantikan lebih banyak lagi!

John Papadopoulos

John adalah pengasas dan ketua editor DSOGaming. Dia peminat permainan PC dan sangat menyokong komuniti modding dan indie, walaupun akar permainannya boleh didapati di konsol. Pada dasarnya dia adalah orang yang boleh anda salahkan untuk semua yang anda baca di DSOGaming, jadi teruskan dan menghukumnya. Hubungi: E-mel

Artikel Berkaitan

Back to top button