Cyberpunk 2077 – Pelepasan Multiplayer, Perluasan Juga Ditolak Kembali

Adam Kicinski dari CD Projekt RED memperhatikan bahawa pengembangan dan berbilang pemain masih ada jalan keluar.


CD Projekt RED membuat pengumuman Cyberpunk 2077 yang agak dijangka akan ditangguhkan lagi. Ini dilakukan demi pengukuhan secara keseluruhan karena, dari konten dan permainan POV, permainan ini hampir selesai. Tetapi apa maksudnya untuk pembebasan multiplayer dan pengembangan masa depan?

Didalam panggilan persidangan baru-baru ini, CEO dan presiden bersama Adam Kicinski mengatakan bahawa kelewatan untuk Cyberpunk 2077 tentu saja bermaksud bahawa pengembangan dan berbilang pemain juga akan ditolak. “Kami tidak secara spesifik menyebut jumlah DLC – kami lebih suka menyebutnya pengembangan sebagai lebih besar daripada DLC biasa – tetapi tentu saja, kenyataan bahawa pelancaran Cyberpunk telah dipindahkan secara proporsional akan memindahkan pelepasan potensi pengembangan seperti itu . Kami sebenarnya tidak membuat pengumuman khusus mengenai kapan itu direncanakan, tetapi kerana ini sebenarnya sedang dikembangkan – ini bukan potongan yang kami simpan di dalam laci, sehingga dapat dikatakan – mereka harus dibuat, itu akan terjadi kemudian. “

“Sekarang mengenai pengembangan multiplayer, peluncurannya juga akan ditunda secara proporsional. Walaupun berbilang pemain jauh lebih jauh, jadi itu adalah perkara masa depan pula. “

Sekali lagi, ini tidak dijangka. Pada masa ini, pasukan pembangunan sedang bersiap untuk Night City Wire pada 25 Jun di mana ia mungkin akan berkongsi lebih banyak rakaman permainan. Selepas itu akan ada pratonton dari pelbagai penerbitan yang berpeluang mengikuti permainan minggu ini. Bagaimanapun, harapkan banyak maklumat baru mengenai Cyberpunk 2077 minggu depan.

Cyberpunk 2077 kini dijadualkan dilancarkan pada 19 November untuk Xbox One, PS4 dan PC. CD Projekt RED merancang untuk mengeluarkan versi generasi berikutnya yang tepat pada tahun 2021 tetapi ia akan kelihatan lebih baik pada PS5 dan Xbox Series X dari hari pertama. Sesiapa yang membeli permainan di PS4 dan Xbox One juga akan mendapat peningkatan percuma ke PS5 dan Xbox Series X.


Artikel Berkaitan

Back to top button