Apple AirPower juga mengenakan bayaran Apple Watch (gambar)

Kisah tentang Kuasa Udara ia adalah salah satu produk terpanjang dan paling bermasalah Apple tahun-tahun terakhir. Dibentangkan pada tahun 2017 untuk meraikan kedatangan pengecasan tanpa wayar di seluruh ekosistem Apple, walaupun dengan cepat kehilangan jejak itu, hanya akan dibatalkan pada tahun 2019. Sejak itu dipercayai bahawa kita tidak akan pernah mendengarnya lagi, inilah yang paling kita percayai sehingga April lalu.

Baca juga: iPhone 12: Apple pengabaian (buat masa ini) panel BOE OLED

AIRPOWER SEKARANG MAMPU MENGEMBALIKAN APLIKASI APLIKASI JUGA, AKHIRNYA MENYELESAIKAN SEMUA MASALAH?

Apple AirPower juga mengenakan bayaran Apple Watch (gambar) | Evosmart.it

Dalam bulan April Jon Prosser dia mengeluarkan banyak khabar angin, termasuk beberapa pernyataan menarik mengenai dua aksesori “baru” dari Apple: AirPower dan AirPower Mini. Petir di jernih kerana tidak ada yang menyangka bahawa kami akan kembali untuk membincangkan aksesori malang ini lagi.

Jelas yang paling menarik dari kedua-duanya adalah Kuasa Udara yang harus meneruskan sepenuhnya fungsi asas pengecasan pintar yang dibentangkan 3 tahun yang lalu sejak Apple. Untuk menyelesaikan masalah berkaitan dengan kepanasan yang melanda prototaip pertama Apple akan memasukkan a cip A11 untuk mengatur aliran arus elektrik di dalam gegelung pengisian. Walau bagaimanapun, satu lagi masalah kecil masih ada keserasian dengan Apple Watch.

Jam pintar oleh Apple sebenarnya ia mengamalkan a sistem pengecasan berbeza dari standard Qi diadopsi pada kes iPhone dan AirPods dan AirPods Pro. Jon Prosser, bagaimanapun, telah kembali bercakap mengenai AirPower, dan dia melakukannya dengan cara yang terbaik: menunjukkan dia beraksi sambil secara bersamaan mengisi semula Apple Watch dan AirPods Pro.

Pada ketika ini ada kemungkinan bahawa Apple memutuskan untuk semula masa kini kuasa udara mengecas asas yang terkenal, kali ini bagaimanapun menjadikannya segera sedia untuk dijual. Bahawa syarikat Cupertino mengabaikan pengumuman itu sementara menunggu masa akan datang WWDC 2020? Mungkin, tetapi mungkin lebih mungkin kita melihatnya muncul di laman web Apple atau semasa acara September yang dikhaskan untuk yang baru iPhone 12.

Jalan: Macitynet


Artikel Berkaitan

Back to top button