Kobo Arc 10HD Recenzie | Znalecké posudky

Spoločnosť Kobo vyrába niekoľko tabliet so zabudovanou podporou pre svoj vlastný obsahový obchod Kobo, čo spolu nesúhlasí s vlastníctvom spoločnosti Amazon Kindle Rozsah paľby. Kobo je stále malý Amazon, ale leviathan, vďaka rozlíšeniu obrazovky, ktoré súperi s čipovou sadou iPad a Tegra 4 posledný, Kobo Arc 10HD, môže byť tableta, ktorá pomôže preklenúť priepasť.

NÁVRH A VLASTNOSTI

Nie je ľahké navrhnúť tablet, aby vynikol z davu, ale Kobo to urobil s Arco 10HD. Uhlový dizajn tabletu sa do veľkej miery požičal od čítačky elektronických kníh Aura HD a ostré čiary a geometrické tvary vyzerajú dobre a dávajú mu niečo na držanie. Tento tablet má tiež hladký dotyk, ktorý nefotografuje odtlačky prstov.

Kobo Arc 10HD

Stereo reproduktory na zadné vypaľovanie sú umiestnené rozumne na vrchu tabletu za sebou, takže ich neblokujete rukami. Sú veľmi ťažké, najmä keď sú umiestnené na rovnom povrchu, pretože sa zdá, že dizajn zosilňuje zvuk. Samozrejme, je tu iba veľmi málo basov, ale stále nás ohromuje jasnosť v strednom rozsahu a špičková kvalita.

Kobo Arc 10HD

tučný 9, 9 Hmm, Arc 10HD je veľmi tenký, ale jeho výrazný dizajn nezanecháva veľa miesta na pripojenie. K dispozícii je iba jeden port Micro USB na nabíjanie a prenos údajov, konektor pre slúchadlá 3,5 mm a micro HDMI video výstup. Tento tablet podporuje bezdrôtový displej Bluetooth a Miracast za predpokladu, že máte kompatibilný televízor alebo monitor, ale bez čítačky kariet nebudete môcť do relatívne malej internej pamäte Flash s kapacitou 16 GB pridať ďalší ukladací priestor.

LOOK

Bez ohľadu na dizajn tabletu je obrazovka 10.1 palce je to, čo vás okamžite upúta. rezolúcia 20,560 ×1.600 robí Android 4,2 veľmi ostré a podrobné, aj pri najmenšom texte to vyzerá dobre a ľahko čitateľné. Keď sme sa však podrobnejšie zaoberali testovacím obrazom, bola na nás farebná reprodukcia obrazovky menej zapôsobená. Mimo škatule sa obrázok javí trochu vyblednutý, s nedostatkom kontrastu v tmavších videozáznamoch a podsvietením, ktoré bojuje, aby obrazovka vynikla odrazom osvetlenia našej kancelárie. V predvolenom nastavení je možnosť korekcie farieb sRGB povolená. Zakázaním získate obraz s modrou farbou, preto vám odporúčame ponechať ho, aj keď s ním presnosť a kontrast aktívnych farieb nemôžu konkurovať Apple Obrazovka IPad Air.