Kindle Oasis (2019) recenzia

Kindle Oáza (2019) je obnovením Amazonšpičková čítačka elektronických kníh, ktorá bola naposledy aktualizovaná v roku 2017. The Kindle Oáza je drahá, ale má množstvo funkcií, ktoré populárny Paperwhite nemá – automatické jas, nová funkcia Warmth, ktorá odstraňuje modré svetlo z displeja, automatické otáčanie a špeciálne tlačidlá na otočenie stránky. Získate tiež viac diód LED v prednom svetle pre lepší zážitok zo čítania v tmavých miestnostiach. Je nový Kindle Oasis stojí za prémiu, ktorú vyžaduje ako halo produkt, alebo si radšej kúpite Paperwhite za takmer polovičnú cenu? Poďme zistiť.

Kindle Oasis (2019) si zachováva veľkú veľkosť svojho predchodcu 7- palcový displej, ale teraz má vo svojom prednom svetle 25 LED, na rozdiel od 12 v LED Kindle Oasis (2017). S predným svetlom staršieho modelu sme nemali žiadne problémy a teraz ho nemáme. Skutočným vylepšením je nastavenie automatického jasu. Na modeli 2017 bola automatická jasnosť až do rozptyľovania agresívna. To sa zmenilo s Kindle Oasis (2019).

Tentoraz, Amazon použil algoritmus automatického jasu. Je oveľa menej citlivý a upravuje jas obrazovky iba v prípade potreby. Táto funkcia konečne funguje tak, ako by mala. Druhá pozoruhodná funkcia displeja sa nazýva Teplo. Je to celkom podobné technológii Night Sight, ktorú sme videli na telefónoch iPhone, iPad a Mac a Night Mode na mnohých ďalších zariadeniach. Vystrihne modré svetlo a na obrazovke získa žltkastú maličkosť. Tvrdí sa, že to znižuje namáhanie očí a bolo hlásené, že pomáha ľuďom lepšie spať.

Úroveň Warmth môžete ľahko nastaviť – posúvač je hneď pod nastavením jasu. Môžete dokonca naplánovať Warmth tak, aby sa automaticky aktivoval na určité hodiny dňa. Robíme väčšinu našich Kindle čítanie na jasne osvetlených miestach a počas našich dochádzaní, preto sme túto funkciu zriedka používali. Ak však pred spaním čítate knihy, túto funkciu pravdepodobne oceníte.

zapáliť oázu 2019 späť hrebeň Kindle oázaKindle Oasis 2019 má na chrbte hrebeň, ktorý je vhodný na použitie jednou rukou

Nemáme žiadne väčšie sťažnosti týkajúce sa vystavenia internetu Kindle Oasis (2019). Naša jediná drobná pochybnosť je, že aj keď obrazovka nie je príliš reflexná, odráža trochu svetla a to by mohlo obťažovať ľudí okolo vás. Raz počas cesty vlakom Oasis (2019) odrazil trochu slnečného svetla na tvári spolujazdca – podobne ako odlesky z náramkových hodiniek – a požiadali nás, aby sme ho trochu pohli. Znovu opakujem, že ide o veľmi malú sťažnosť a pravdepodobne nebude mať vplyv na väčšinu ľudí.

Zariadenie má rozmery podobné rozmerom svojho predchodcu. Na všetkých stranách obrazovky sú hrubé okraje, pričom jedna strana je oveľa silnejšia ako ostatné. Je to prispôsobenie tlačidiel na otočenie strany a hrebeňa, ktorý vám umožňuje uchopiť zariadenie jednou rukou. Stále však považujeme Oázu za príliš objemnú.

Tlačidlá na otočenie stránky fungujú celkom dobre, ale pri niekoľkých prípadoch sme museli stlačiť tlačidlo dvakrát, aby sa stránka otočila. Čelili sme tomuto problému veľmi zriedka a neboli sme schopní ho na požiadanie reprodukovať. Oasis je navrhnutý tak, aby sa pri čítaní držal jednou rukou, a jeho funkcia automatického otáčania je vynikajúca, ak ho chcete použiť v oboch rukách a stále používa hrebeň na uchopenie. Táto funkcia bola prítomná aj v predošlej Oasis a funguje rovnako dobre. Ďalším prvkom preneseným zo starého Oasis je jeho odolnosť proti vode IPx8. Toto je dobrá funkcia, ale je k dispozícii aj na internete Kindle Paperwhite teraz.

V hornej časti je vypínač napájania a v spodnej časti port micro-USB. Niektorí by si to mohli želať Amazon sa presunula na novší port USB Type-C kvôli nabíjaniu a prenosu údajov. To by vás mohlo zneklidniť, ak všetky vaše ostatné zariadenia majú teraz porty typu C a chcete znížiť neporiadok v kábloch.

Čítanie na dlhých hodinách na internete Kindle Oáza (2019) bola skutočne pohodlná a necítili sme vôbec žiadne namáhanie očí. Čítanie bolo vždy dobré Amazontop-end Kindle a zostane to tak. Výber písiem je obmedzený na deväť možností, ale predvolený Bookerly sa nám dosť páči a nemal sme potrebu ho meniť. Nemáme žiadne sťažnosti Kindle Životnosť batérie Oasis (2019) – úplné nabitie nám trvalo vyše dvoch týždňov a každý deň sa čítala približne hodinu.

zapaľovacia oáza 2019 mikro usb Kindle oázaKindle Oasis stále používa starodávny port Micro-USB

Kindle Oasis (2019) podporuje zvukové knihy prostredníctvom Amazonv USA, ale táto funkcia nie je na zariadení v Indii k dispozícii. Je to dosť zarážajúce, najmä ak vezmeme do úvahy skutočnosť, že tu teraz začal program Audible. Ďalšia sťažnosť, ktorú máme so všetkými Kindle zariadeniam chýba ich podpora formátu e-knihy EPUB. Toto je možno najobľúbenejší formát súborov pre elektronické knihy mimo internetu Amazon ekosystém, ale prenášanie týchto súborov do Kindle stále vyžaduje ich prevod do súborov MOBI alebo AZW pomocou programov, ako je Caliber.

Amazon, s Kindle ekosystém má v súčasnosti skutočne nízku bariéru vstupu, čo je dobré. Celkom niekoľko kníh je dostupných ako súčasť Prime Reading (súčasť Amazon Predplatné), aby ste mohli začať a oveľa viac je k dispozícii za menej ako R. 200 kusov, čo je v porovnaní s tlačenými knihami priaznivejšie.

Kindle Oasis (2019) je k dispozícii v dvoch variantoch – iba 8 GB Wi-Fi (R. 21,999) a 32 GB Wi-Fi + zdarma 4G (R, 24,999). Na kontrolu sme mali k dispozícii variant 4G a áno, má zadarmo 4G, takže môžete knihy nakupovať a sťahovať kdekoľvek na cestách Kindle, Vzhľadom na to, že podpora zvukových kníh nie je k dispozícii pre žiadny z variantov v Indii, myslíme si, že nemá zmysel platiť prémiu iba za pripojenie 4G, pretože ďalší úložný priestor pravdepodobne nezmení veľa. Knihy sú sotva 5 MB, takže 8 GB je viac ako dosť na všetko, čo by ste mohli chcieť uložiť na Kindle a potom niektoré.

Zariadenie je fantastické na čítanie, ale je naozaj ťažké zdôvodniť tieto ceny vo svete, kde Kindle Paperwhite má takmer všetky potrebné funkcie Oasis. Ak je dôležitá hodnota za peniaze, musíme vás obrátiť smerom k internetu Kindle Paperwhite alebo Kindle (10. gener.). Avšak, ak chcete najviac nabitý ebook reader k dispozícii v Indii a cena nie je problém, potom Kindle Oasis (2019) je pre vás tá pravá.

Pros

• Vynikajúci displej
  • IPx8 vodeodolný