Box Kid Adventures Recenzie pre PC

Box Kid Adventures Recenzie pre PC 1

Kto potrebuje vymyslené hračky a deti, ak si chcete zahrať hračku so škatuľkou na hranie? Keď sa rozhodnete, že deti potrebujú nový spôsob, ako využiť svoju fantáziu, prídete s hračkou s názvom Box Kid, ale úlovok je, že nikto si nemyslí, že to bude dobrá hračka. Táto nová hračka sa vyhodí so všetkými odpadkami a je na čase, aby ožil a porazil bludisko hádaniek. Toto je náš prehľad pre Box Kid Adventures.

Box Kid Adventures je logická hra zhora nadol, ktorú vytvoril T-Rex Interactive a publikoval Kurki.games. Tento titul je vyrezaný z rovnakej látky ako stará hra NES, Lolo. Tiež logická hra, ktorá mi pomohla naučiť sa kritické myslenie ako dieťa, a teraz nová generácia detí získa rovnaké skúsenosti, aké som urobila s Box Kid.

Box Kid Adventures 2

Rovnako ako Lolo, Box Kid Adventures vás prevedie rôznymi poschodiami, z ktorých každá má štyri úrovne, cez ktoré sa dostanete, a všetky sú postupne ťažšie ako predchádzajúce. Úrovne sú farebné a používajú kreslenú grafiku pre všetko na mape. 8-bit s týmto typom hry nikdy nestarne a Meta dokonale zapadá do hry. Pri prechode z úrovne na úroveň vás uvítajú rôzne hádanky, ktoré sa navzájom veľmi líšia. Budete môcť presunúť objekty, ako sú škatule a bomby, na vhodné miesta, aby ste blokovali nepriateľov alebo zničili objekty, ako sú lasery a fanúšikovia.

Box Kid je nastavený tak, aby používal myš aj klávesnicu a tiež gamepad, čo je môj preferovaný spôsob hrania hry. Je oveľa jednoduchšie pohybovať sa po mape pomocou klávesnice a mapovania sú efektívnejšie ako nastavenie tých z klávesnice. V hre je jedno nastavenie, ktoré je omnoho odlišné od hry typu Lolo minulosti, vzad. Ak máte v tomto nadpise problém, pretože ste zmeškali presunutý objekt alebo ste zomreli, môžete sa rozhodnúť reštartovať mapu alebo ju posunúť o niekoľko krokov dozadu. Previnúť sa cítim trochu lacno, keď ho používam, ale ušetrilo mi to veľa času pri reštartovaní celej mapy.

Box Kid Adventures 3

Miloval som takmer každú časť hry, ktorú som doteraz hral, ​​a spochybňuje to moje myšlienkové procesy, ako to robil Lolo. Ak máte radi kritické myslenie a chcete byť vyzvaní, potom je hra, ktorá je presne to, čo potrebujete. Čím je úroveň tvrdšia, tým viac úspechu cítite, keď ho porazíte a prejdete na ďalší. Ak vás tieto úrovne dostatočne nezaujímajú, pokračujte a vytvorte si vlastné úrovne pomocou priloženého editora úrovní a svoje hádanky môžete zdieľať s ostatnými. To vám dáva úplne nový aspekt hry, ktorú môžete skúmať pri testovaní svojich schopností vo svete vytvorenom inými hráčmi.

Note: Naša kópia bola skontrolovaná v službe Steam pomocou kódu poskytnutého PR.